خانه حقوقی خانواده ماده ۳۰ قانون حمایت خانواده

ماده ۳۰ قانون حمایت خانواده

ماده ۳۰ قانون حمایت خانواده
ماده سی قانون حمایت خانواده

توضیحی کوتاه:

این نوشته به مرور زمان کامل تر خواهد شد. تغییر قانون، صدور نظریات مشورتی و آرای وحدت رویه و … می توانند در آینده مکمّل و متمّم این نوشته باشند.

مجموعه قوانینقانون حمایت خانوادهفصل چهارم ـ طلاق

ماده ۳۰ قانون حمایت خانواده

در مواردی که زوجه در دادگاه ثابت کند به امر زوج یا اذن وی از مال خود برای مخارج متعارف زندگی مشترک که برعهده زوج است هزینه کرده و زوج نتواند قصد تبرع زوجه را اثبات کند، می تواند معادل آن را از وی دریافت نماید.

ماده قبلی                                                                                                                ماده بعدی

منبع: روزنامه رسمی جمهوری اسلامی

2 دیدگاه‌ها

  1. سلامی/ خانمی هستم ۲۷ ساله و شاغل در شرکت خصوصی ؛ در مدت ازدواج مان که نزدیک سه سال هست ؛ همراه همسرم کار میکردم ؛ با پول بنده و ایشان یک آپارتمان خریدم که سند به نام ایشان هیت ؛ الان در شرف طلاق هستیم؛ من میتوانم ثابت کنم که من هم پول خانه را دادم و در خانه شریک هستم ؛)من تمام‌حقوقم به حساب شوهر میریختم و هیچی برای خودم نمیگذاشتم؛ پیش یک وکیل رفتم ؛ وکیل طلاق و وکیل خانواده بود گفت که کار سختی هست و باید دادخواست مهریه و توقیف آپارتمان را همزمان داد ، گفت میشه شش دانگ خانه را بخاطر مهریه و شراکتم بگیزم ؛ ایا این شدنی هست ؟ حق الوکاله طلاق چقدر هست که باید به وکیل داد ، ایشون تقاضا مبلغ بالایی داشتند

    • سلام
      وقت بخیر
      ادعای مشارکت در ساختمان همانطور که همکار من گفته است کار دشواری است اما غیر ممکن هم نیست. در خصوص هزینه های وکالت در مورد هر پرونده باید به نحو حضوری مذاکره شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اطلاعات تماس

  • آدرس دفتر اراک: بلوار شهید جهان پناه، ساختمان آسا، طبقه ۱۱
  • تلفن: ۰۹۳۰۵۵۱۳۱۴۷
  • پست الکترونیک: ahmadbanijamali.lawyer@gmail.com

مکان نما

رفتن به نوار ابزار