خانه وکیل اراک وکیل انلاین اراک

وکیل انلاین اراک

وکیل انلاین اراک

وکیل آنلاین در اراک

با گسترش روزافزون ابزارهای تکنولوژیک و خصوصا فراگیر شدن استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان مانند واتس اپ و از همه مهمتر رواج بی سابقه تلفن های هوشمند به نظر می رسد که انسان به دوران جدیدی پای نهاده است.
دوران جدید، دوران تغییرات سریع و پیچیده است و انسان ها برای حفظ بقاء چاره ای ندارند جز اینکه خود را با شرایط و تغییرات سریع این دوران هماهنگ و منطبق کنند.
ارتباط آنلاین از طریق گوشی های همراه یا سایر ابزارهای تکنولوژیک، امروزه به موضوعی بدیهی و حتی ضروری و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است و انسان امروزی نیز به سرعت خود را با امکانات مدرن هماهنگ کرده است.

وکیل انلاین اراک احمد بنی جمالی

برای دیدن پرسش و پاسخ سوال های حقوقی به قسمت نظرات مراجعه کنید.شما هم میتوانید سوال خود را مطرح کنید.

وکیل انلاین اراک

هر چند ارتباطات آنلاین و انتقال اطلاعات از طریق داده های دیجیتالی یکی از ضروریات دنیای مدرن است، اما پس از شیوع و همه گیری ویروس کوید ۱۹ (کرونا) این ضرورت صد چندان شده است. گویا پس از شیوع این بیماری بود که بشر به اهمیت ارتباطات پی برد.
ارتباط آنلاین در بیشتر حوزه ها رشد چشمگیری پیدا کرد. بسیاری از دانشگاه ها و مدارس آموزش های خود را از طریق آنلاین ارائه نمودند. جلسات کاری نیز به همین شیوه اجرا شد. اما در حوزه حقوق نیز اتفاقات جذاب و جالبی رخ داد.
یکی از جذاب ترین این اتفاقات برگزاری جلسات دادگاه به صورت آنلاین بود. به این صورت که وکیل برای دفاع از پرونده موکل خود نیازی به حضور فیزیکی در دادگاه ندارد (مگر در بعضی از پرونده های خاص)
به این ترتیب وکیل در دفتر خود می نشیند و از طریق وب کم و میکروفن با دادگاه ارتباط برقرار میکند و از پرونده موکل خود دفاع می کند. امروزه در تمامی محاکم کشور، امکانات کامل برای برگزاری جلسات به صورت آنلاین ایجاد شده است و عملاً بسیاری از جلسات به صورت آنلاین برگزار می شود.

وکیل آنلاین در اراک

یکی دیگر از ویژگی های خوب ارتباط آنلاین ارتباط میان موکل و وکیل است. در حال حاضر بسیاری از مشاوره هایی که وکلا به موکلین خود می دهند از طریق ارتباط تصویری یا صوتی آنلاین صورت می گیرد و اسناد و مدارک موکل نیز از همین طریق برای وکیل ارسال می شود و وکیل پس از مطالعه آن ها اگر امکان دفاع از موکل وجود داشته باشد قرارداد وکالت را به صورت آنلاین امضاء می کند.

برای دیدن پرسش و پاسخ سوال های حقوقی به قسمت نظرات مراجعه کنید.شما هم میتوانید سوال خود را مطرح کنید.

قرارداد وکالت به صورت آنلاین

تا قبل از فعال شدن سامانه ثنا و سایت عدل ایران، تمامی اقدامات وکالتی به صورت سنتی انجام می شد. به این صورت که موکل برای انجام قرارداد وکالت الزاما باید به دفتر وکیل مراجعه می کرد و پس از احراز هویت او توسط وکیل، وکالتنامه را امضاء می کرد.
اما در حال حاضر ضرورتی به حضور فیزیکی موکل در دفتر وکیل برای انعقاد قرارداد وکالت نیست. بلکه قرارداد وکالت را می توان از راه دور منعقد کرد و نسخه ای از قرارداد منعقد شده را برای موکل ارسال کرد. اگر موکل با شرایط و مفاد قرارداد موافق بود این موضوع را به وکیل اطلاع می دهد و تایید نهایی هم توسط وکیل انجام می شود.

فرایند کلی انعقاد قرارداد وکالت آنلاین

با توجه به توضیحات بالا در این قسمت سعی می کنم تمام پروسه انعقاد قرارداد وکالت را از صفر تا صد برای شما توضیح دهم.

وکیل انلاین اراک

لازمه انعقاد قرارداد الکترونیک با وکیل این است که موکل دارای کد ثنا باشد. برای این منظور ضروری است که موکل به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کند و پس از ثبت نام و درج امضاء الکترونیک کد ثنا دریافت نماید. کد ثنا در حکم کد ملی شخص می باشد و پس از آن تمام ابلاغ های دادگستری و کلیه اقدامات قضایی از طریق همین کد ثنا انجام می شود. بنابراین حفظ و نگهداری آن از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است و شخصی که کد ثنا دریافت می کند لازم است تا آن را در اختیار اشخاص ناشناس و غیر قابل اعتماد قرار ندهد.
بعد از این اقدام اولیه اگر موکل مایل بود با وکیل خود قرارداد الکترونیک وکالت منعقد نماید می تواند با وکیل تماس بگیرد و درخواست خود را مطرح نماید. وکیل وارد سامانه وکلا می شود و قرارداد وکالت را تنظیم می کند. برای این منظور لازم است که کد ملی و تاریخ دقیق تولد موکل را به روز و ماه و سال دریافت کند. پس از درج اطلاعات هویتی موکل در سامانه به سرعت سایر اطلاعات او در صفحه ظاهر می شود و مشخص می شود که موکل دارای کد ثنا است.
بعد از درج شرایط وکالت و میزان حق الوکاله برای موکل پیامکی ارسال می شود که حاوی کد تایید وکالتنامه است. زمانی که موکل این کد را در اختیار وکیل قرار می دهد امضای موکل در زیر وکالتنامه ظاهر می شود. به عبارتی ارسال کد توسط موکل برای وکیل به منزله امضای قرارداد وکالتنامه است. بعد از این اتفاق رابطه قراردادی وکیل و موکل کاملا رسمیت می یابد و عملا وکیل حق دارد در حوزه هایی که موکل به او اختیار داده است از او دفاع کند.

برای دیدن پرسش و پاسخ سوال های حقوقی به قسمت نظرات مراجعه کنید.شما هم میتوانید سوال خود را مطرح کنید.

وکیل آنلاین در اراک

در حال حاضر بیشتر قراردادهای الکترونیک به صورت آنلاین منعقد می شود جز موارد معدود و محدودی که برای موکل امکان انعقاد قرارداد الکترونیک وجود ندارد مثل اینکه موکل در زندان باشد. در این حالت همچنان باید از فرم وکالتنامه های قدیمی استفاده کرد. یعنی وکیل باید به زندان مراجعه کند و وکالتنامه را در زندان امضاء کند و این موضوع باید به تایید رئیس زندان نیز برسد.

وکیل آنلاین اراک

آنچه در بالا آمد قسمت بسیار کمی از فرایند وکالت آنلاین بود و اصولا بیش از این هم نمی توان در قالب یک مقاله به آن پرداخت. با این حال اگر شما مراجع گرامی در خصوص وکالت آنلاین سوال یا ابهامی دارید می توانید سوال یا سوالات خود را در قسمت زیر همین صفحه با ما درمیان بگذارید. همکاران من به دقت و حوصله در سریعترین زمان ممکن و به صورت رایگان به این سوالات پاسخ می دهند.
توضیحی دیگر اینکه:
این نوشته به مرور زمان کامل تر خواهد شد. تغییر قانون، صدور نظریات مشورتی و آرای وحدت رویه و … می توانند در آینده مکمّل و متمّم این نوشته باشند.

هنگام مواجه با موضوعات حقوقی، توصیه ما این است که حتما با وکیل اراک مشورت بگیرید.

نمونه ای از سوالات مطرح شده:

۱-من یه چک دارم و روش اقدام کردم. حالا دادگاه میگه چون حواله کرد چک خط خورده باید همون شخصی که چک به نامش نوشته شده اقدام کنه.من الان باید چه کار کنم؟

اگر در متن چک عبارت «یا به حواله کرد» خط بخورد به این معنی است که صادر کننده مایل نیست که شخصی غیر از کسی که نام او در متن چک نوشته شده به بانک مراجعه نماید. با این حال این موضوع اختلافی است و بسیاری از محاکم معتقدند طرفین نمی توانند با توافق خود اوصاف ذاتی اسناد تجاری از جمله اصل استقلال امضاء ها و… را از بین ببرند. با این حال پاره ای از محاکم معتقدند که اگر حواله کرد چک خط بخورد فقط دارنده اصلی که نام او درمتن چک آمده می تواند چک را وصول کند. شما می توانید تحقیق کنید که کدام یک از قضات با شرایط شما هم سو هستند و پرونده خود را با هماهنگی معاونت ارجاع و توضیح مطلب به آن شعبه ویژه ببرید.

۲-من از یه نفر حدود ١٠٠ میلیون طلب داشتم و بعد از کلی رفت و آمد به دادگاه نهایتا دادگاه به نفع من رأی داده. حالا طرف اعسار زده. این یعنی چی؟ 

واقعیت اینه که با وجودی که شما طرف مقابل را محکوم کردید اما قانون این حق را به بدهکار داده تا به دادگاه ثابت کنه که واقعا پول نداره و اصطلاحا اعسار خودش را ثابت کنه.
بعد از این که اعسار بدهکار ثابت شد دادگاه به تناسب وضعیت مالی بدهکار حکم به پرداخت بدهی به صورت اقساطی صادر می کنه

شما هم می توانید هر سوالات خود را در قسمت پائین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

رزرو وقت مشاوره ۰۹۳۰۵۵۱۳۱۴۷
WhatsApp
4.5/5 - (60 امتیاز)

42 دیدگاه‌ها

  1. سلام
    ببخشید هزینه شکایت برای چک چقدره. من یه چک ۲۰۰ میلیون تومنی دارم که برگشت خورده و میخوام اقدام کنم. چقدر هزینه اش میشه/

    • سلام وقت بخیر
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      برای مطالبه وجه چک شما دو راه دارید. یکی این که از صادر کننده به صورت کیفری شکایت کنید. و دیگر این که در دادگاه حقوقی موضوع خودتون را دنبال کنید. اصولا شکایت کیفری شرایط خاصی داره که معمولا نتیجه بخش نیست. اما از طریق حقوقی مخصوصا با توجه به قانون جدید صدور چک شما می تونید تقاضای اجراییه کنید و مستقیما طلب خود را از صادر کننده بگیرید و هزینه خیلی کمی هم داره در حد ۱۰۰ هزار تومان

  2. باسلام خدمت استاد گرانقدر.بنده۲سال پیش باماشین تصادف کردم.تصادف جرحی بود.روند دریافت دیه رو ازطریق دادگاه پیگیری کردم.کارشناس اومد وکروکی کشیدولی مقصرحاضرنشدکه بیمه نامه وخسارت ماشین رابه من بدهد.من ازطریق شورا شکایت کردم وروندشکایت۲سال طول کشید.حکم غیابی صادرشد.وازطریق حکم جلب مقصر.توانستم خسارت ماشین رو ازش بگیرم.تمامی ابلاغیه هاواخطاریه هاودادنامه واجرائیه ازطریق سامانه ثنابه ایشان ابلاغ شد.ولی ایشان بی اعتنا بودن.تمامی مراحل دادرسی وهزینه ها وخسارت وارده به ماشین طبق نظریه کارشناس رسمی شورای حل اختلاف انجام شد.محکوم علیه درزمان مقرردادخواست واخواهی داده است به دلایل اینکه۱_بنده هیچ اطلاعی ازاین طرح دعوی نداشته ام چون فکرمیکردم محکوم له خسارت ماشین رو همراه با دیه از بیمه گرفته ولی اینکار رو ازعمدنکرده۲_مبلغ خسارت وارده به ماشین زیاد بوده وغیر واقعی است.
    اکنون سوال بنده اینجاست:من چگونه میتوانم ازخود دفاع کنم که قاضی دادخاست واخواهی رو رد کند؟

    • با سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله بهترین وکیل آنلاین اراک
      با توجه به توضیحات شما دادگاه نباید دادخواست واخواهی ایشون را قبول کنه. چون اولین اقدام در این مواقع صدور قرار قبول واخواهی توسط دادگاه هست و دادگاه نباید این قرار را صادر کنه. صدور قرار در این شرایط توسط قاضی تخلف انتظامی محسوب میشه

  3. سلام
    من شاگردم وسایل کارم را دزدیده و برده. باش تماس گرفتم و گفتم وسایل را بیار. نمیاره. میخام شکایت کنم ازش ولی چون نمی خام براش بد بشه و فقط یه جور میخام بترسونمش. یه نفر گفت اگر شکایت کنی دیگه دست تو نیست که بی خیال بشی. من نمی خام سوء سابقه بشه براش چه کار کنم به نظر شما که بچه ترس بشه و وسایل را بیاره؟

    • باسلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      بستگی به میزان اموالی داره که از شما سرقت شده. اگر ارزش اموال از ۲۰ میلیون کمتر باشه مطابق ماده ۱۱ قانون کاهش مجازات حبس تعزیری جرم قابل گذشت محسوب می شه و به صرف گذشت شما هیچ سوء سابقه ای برای طرف ایجاد نمی شه

  4. سلام جناب وکیل
    من میخوام با یکی از دوستام مشارکت کنیم و یک مجتمع تجاری بین جاده ای راه بندازیم ؛ ولی خوب من یکم از بابت قرارداد مشارکت نگرانم ؛ لطفا نکاتی که باید رعایت کنم را بفرمایید ؛ در صورتیکه شما قرارداد تنظیم میکنید لطفا بفرمایید تا بیام دفتر خدمت شما

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      واقعیت اینه که تنظیم قرارداد نیاز به دقت داره و پیچیدگی خاصی هم داره که در هر قراردادی متفاوته.
      برای تنظیم قرارداد می تونید با تلفن دفتر تماس بگیرید.

  5. سلام
    ببخشید من یه سوال دارم راجع به مهریه. اونم این که یکی می‌گفت اگر حتی زن فوت کنه وراث او مثلاً پدر و مادر و برادرش می تونن از مرد مهریه بگیرن؟ واقعاً این طوریه؟

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      مهریه درست شبیه یک طلب می مونه که زن از شوهرش داره. بعد از فوت زن این طلب به ورثه میرسه. البته شوهر خودش هم وارث محسوب میشه اما به هر حال در برابر سایر وراث بدهکار محسوب میشه. حتی اگر در طبقه اول و دوم از وراث کسی نباشه طبقه سوم مثلاً عمه و خاله هم می تونن این طلب را از شوهر مطالبه کنند…

      • سلام من در سال ۹۲ یک واحد آپارتمان اوقافی فروختم و قول سند دادم و برای دیر کرد در تاریخ مقرر روزی ۵۰ هزار تومان قرار دادیم و به دلایل موانع اوقافی در سال ۹۹ موانع رفع گردید و من احضاریه برایش فرستادم ولی تابحال مراجعه نکرده و الان رفته شکایت من را کرده برای روزی ۵۰ هزار تومان و تامین خواسته از دادگاه گرفته و حساب من را مسدود کردند بفرمایید چکار باید کرد و نظرتان را بفرمایید

        • سلام
          ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
          دادگاه وقت رسیدگی تعیین خواهد کرد و اگر اثباثت شود شما واقعا در تاریخ مورد نظر آمادگی تنظیم سند را داشته اید نباید محکوم به پرداخت وجه التزام شوید .

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      مطابق ماده ٩ قانون شورای حل اختلاف (بند ب) دعاوی مربوط به سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در صلاحیت شورا نیست و باید در دادگاه مطرح بشه.

  6. سلام وقت بخیر
    من خانمم از طریق اجرای ثبت خونه را توقیف کرده. هفته پیش کارشناس اومد و و خونه را ارزیابی کرد. هر چی گفتم خونه را نمیشه توقیف کرد گفت من کاری ندارم باید بری اداره و اعتراض کنی. حالا من سوالم اینه که با وجودی که هم باغ و زمین های من را در شازند توقیف کرده که از مهریه اش هم بیشتر میشه باز امکان مزایده خونه وجود داره؟ چطور باید اعتراض کنم؟

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      با توضیحات شما مبنی بر اینکه زوجه اموال دیگری هم از شما توقیف کرده امکان مزایده منزل مسکونی شما به دلیل اینکه جزو مستثنیات دین محسوب میشه وجود نداره. متن قانونی عیناً میگه:«… چنانچه منزل مسکونی مدیون بیش از نیاز و شأن عرفی او در حالت اعسار بوده و مال دیگری از وی در دسترس نباشد و مشارٌالیه حاضر به فروش منزل مسکونی خود تحت نظارت مرجع اجراکننده رأی نباشد به تقاضای بستانکار به وسیله مرجع اجراکننده با رعایت تشریفات قانونی به فروش رفته و…». باید به اجرای ثبت مراجعه کنید و اعتراض خودتون را ثبت کنید.

  7. سلام
    من با یک شرکت خصوصی قرارداد کاری داشتم ؛ شرکت در قرارداد متعهد شده بود که حق بیمه کارگر را پرداخت کند ؛ بعد یک سال کار متوجه شدم که مدیز عامل شرکت پولی برای بیمه پرداخت نکرده و همش بهمون دروغ میگفته که حق بیمه را پرداخت میکرده ؛باید بروم اداره کار چه دادخواستی بدهم ، دروغ های این اقای مدیر عامل کلاهبرداری نیست ؛ و بعد اینکه حقوق ما را هم اداره کاری نمیداد و از پا بیگاری میکشید ؛ بخدا من ازش نمیگذرم از قانون بگذره ؛ من یک دختر تنها بودم که بخاطر شرایط خانواده ام مجبور بودم به شرایط سخت محیط کاری را تحمل کنم

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      حتی اگر قراردادی هم در بین نباشه کارفرما مکلف است کارکنان خود را بیمه کند. در هر صورت شما می توانید به اداره کار مراجعه کنید و بابت حقوق و مزایا و بیمه خودتان علیه ایشون طرح دعوا کنید.

  8. سلام ؛ من تقریبا ۶ ماه پیش با یک مردی درتلگرام در یک گروه هنری اشنا شدم ؛ این اقا خودش مجرد و تقریبا پولدار معرفی کرد که شکست عشقی خورده و بعد یک مدتی به من در شخصی پیام داد و همدیگر را حضوری دیدم ؛ بعد چند وقت به من پیشنهاد ازدواج داد و متاسفانه از من سواستفاده جنسی کرد و یک مقدار هم پول گرفت ازم‌؛ بعد از این موضوعات من را رها کرد و گفت زن داره و متاهل هست و نمی توانه با من ازدواج کنه ؛ اقای وکیل من گولش خوردم و همه چیزم از دست دادم هم آبروم و هم مال ام رو ؛ تو را خدا کمکم کنید ولی از آبروم میترسم که خانواده ام موضوع نفهمن ؛ چطوری میشه کمکم کنید . لطفا اگر نیاز به مشاوره حضوری هست در پاسخ بنویسید که خدمت برسم

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      موضوع شما قابل پیگیری است و می توان به عنوان کلاهبرداری از ایشون شکایت کرد. شماره تماس برای رزرو وقت در وب سایت وجود داره. اگر قصد شکایت دارید تماس بگیرید تا برای شما وقت تعیین کنند.

  9. سلام
    ببخشید جناب وکیل من ١۵ سال پیش تعدادی کارمند داشتم که همون زمان همه حق و حقوق اشون را پرداخت کردم و پول بیمه هم پرداخت کردم به خودشون. حالا یکی اشون بعد این همه سال اومده میگه می‌خوام در آموزش پرورش استخدام بشم و باید شما تأیید کنی که در اون سال برای شما کار کردم. اگر امضا کنم برام شر نمیشه؟

    • با سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      شما تکلیفی به تایید این موضوع ندارید و اگر اخلاقا مایل هستید که به ایشون کمک کنید باید بپذیرید احتمال اینکه در مورد عدم پرداخت حق بیمه اونها مشمول جریمه بشید زیاده. به جز این مورد دیگه هیچ مشکلی وجود نداره

  10. سلام
    من پدرم تصادف کرد و سه روز تو بیمارستان بستری شد و بعد فوت کرد. تو بیمارستان به من گفت یکی از مغازه ها را بفروش و در راه من خرج کن. با وجودی که اموال زیادی از پدرم باقی مونده ولی برادران و خواهران راضی نیستند که مغازه را بفروشم. برای اجرای وصیت پدرم باید چکار کنم،؟

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      متاسفانه در قانون کشور ما وصیت شفاهی جز در موارد بسیار استثنایی (مثل نظامیانی که در خط مقدم جبهه جنگ هستند) به رسمیت شناخته نشده و لذا وصیت پدر شما جنبه قانونی نداره وشما هم تکلیفی ندارید.

  11. سلام
    من یه دعوا تو شعبه چهارم دادگاه حقوقی اراک داشتم که متاسفانه به ضرر من رأی داده. بعد از این که رأی ابلاغ شد من کرونا گرفتم و در کما رفتم . فرصت تجدید نظر خواهی تموم شد. حالا من باید چه کار کنم؟

    • با سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      مطابق ماده ٣٠۶ قانون آیین دادرسی مدنی شما دارای عذر موجه هستید و باید ضمن تجدید نظر خواهی این موضوع را به دادگاه اطلاع دهید. دادگاه ابتدا عذر موجه شما را بررسی می‌کند و اگر مورد تایید قرار گرفت تجدیدنظر خواهی را قبول میکند

  12. سلام
    ببخشید آقای وکیل یه سوال دارم.من دو هفته است اومدم خونه پدرم و می خوام طلاق بگیرم اما جهیزیه خونه شوهرم مونده. چطوری باید جهیزیه ام را پس بگیرم،؟

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      باید دادخواست استرداد جهیزیه بدید. برای این کار معمولاً سیاهه ای که قبلاً تنظیم شده را پیوست دادخواست می کنند. قبل از صدور حکم از دادگاه می تونید تقاضای صدور قرار تامین خواسته کنید.

  13. سلام من یک پژو ۴۰۵ خریدم از بنگاه ماشین ؛ بنگاهی به من قول داد که فنی ماشین سالم هست و ضربه و رنگ نداره و این در قولنامه فروشم نوشتیم‌؛ من بعد دو روز ماشین بردم تست رنگ متوجه شدم که کاپوت تعویضی هست ؛ بردم ماشین‌پس بدهم میگه شما حق فسخ را اسقاط کردی ؛ و قبول نمیکنه ؛ الان میشه شکایت کزد ازش ؟ من‌ چک ماشین نمیخوام پاس کنم واسم دردسر نمیشه ؟

    • سلام
      از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک ممنونم
      به نظر میاد که طرف مرتکب تدلیس شده و شما را فریب داده. شما حتی اگر همه خیارات را هم اسقاط کرده باشید میتونید به استناد تدلیس معامله را فسخ کنید. این موضوع را فوراً از طریق اظهارنامه به ایشون اطلاع بدید. چک را هم پاس نکنید.

  14. سلام‌؛ جناب بنی جمالی ؛ درآپارتمان ما یک‌ از همسایه ها یک سگ‌ نگهداری میکنه به اندازه خرس گریزلی ؛ باعث وحشت تمام‌همسایه ها شده بعلاوه سر وصدای بلند و بی وقت این‌هیولا ؛ لطفا راهنمایی کنید که کجا شکایت کنم و با چه عنوان مجرمانه ای ؟ متشکر

    • سلام
      از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک ممنونم
      شما میتوانید علیه همسایه طرح دعوی کنید. البته توصیه میشه قبل از طرح دعوی از طریق اظهارنامه یا هر شکل دیگری که امکان داره به ایشون گوشزد کنید که حیوان خانگی آنها موجب سلب آسایش شده.اگر نتیجه ای نداد تحت عنوان مزاحمت از ایشون شکایت کنید

  15. سلام ؛ من با خانمم در اتریش از هم طلاق گرفتیم و ایشان برگشتن ایران ؛ ایشان با توجه به اینکه من مالی در ایران ندارم و قصد بازگشتم به ایران هم ندارم ؛ تا الان دادخواست مطالبه مهریه ندادن و منتظر هستند که مادر بنده فوت کنند و اموالی که از ایشان شامل یک ساختمان ۴ طبقه در یکی از مناطق بالا شهر تهران و یک زمین در لواسانات هست را که به من ارث میرسد را به محض فوت ایشان ؛ توقیف کنند ؛ من چون میترسم به محض ورودبه ایران ایشان ؛ حکم علیه ام بگیره و مانع خروج من از کشور بشوند نمی توانم وارد ایران بشوم ؛ مادرم هم توانایی پیگیری امور ندارند و اعتماد به کسی ندارند ؛ راهکار شما برای بنده چیست ؛ ممنون میشم از طریق ایمیل که از طریق واتس اپ به شما ارسال میکنم ؛ پاسخگو باشید ؛ متشکر و سپاس از بذل محبت شما

    • سلام
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      پاسخ از طریق ایمیل برای شما ارسال شد.

  16. سلام آقای وکیل. وقتتون بخیر.
    من در شهر همدان باشخصی که خودش رو اقای امیری معرفی کرده بود اشنا شدم. وبعد از مدتی به من پیشنهاد ازدواج دادن.من دانشجوی همدان بودم.و زمان برگشت به اراک وسایلم رو نزد ایشون امانت گذاشتم. بعد از چند وقت پیام دادن مجبور به فروش وسایل شدن. منم چون قرار بود ازدواج کنیم چیزی نگفتم.قرار شد پول فروش رو برای من بفرستن. بعد از چند وقت به اختلاف رسیدیم و ارتباطمون تموم شد. منم‌خواستم پول وسایلم رو برگردونن که درجواب تهدید و توهین کردن. وقتی از خطشون شکایت کردم با تحقیق فتا فهمیدم از اول مشخصاتشون رو هم دروغ گفته بودن . الان من باید تحت عنوان کلاهبرداری از ایشون شکایت کنم یا خیانت در امانت؟

    • سلام
      وقت بخیر
      ممنون از توجه شما به مقاله وکیل آنلاین اراک
      با توجه به توضیحات شما به نظر میاد که ایشون از ابتدا با مانورهای متقلبانه قصد بردن اموال شما را داشته اند. بنابراین شما می توانید تحت عنوان کلاهبرداری از ایشان شکایت نمایید. التبه هیچ منعی برای شکایت همزمان خیانت در امانت هم ندارید.

  17. سلام من از همسرم و خواهرش تضییع به حق و فرارراز دین کردم و کل مدارک و مستندات صوری و جعلی را که جهت ادعای مالکیت ملک توقیفی همسدم توسط اینجانب شده بود شکایت کردم باتوجه به اینکه تمام مدارک ومستندات محرز و با توضیحات و تفکیک شده ارایه دادم که منع تعقیب با توجه به اینکه قاضی مکتوب به صوری بودن معامله اشاره کرده در حال حاضر زمان اعتراضم هم‌تمام شده چکار باید بکنم

    • سلام
      وقت بخیر
      اگر مدت اعتراض به قرار منع تعقیب تمام شده باشد اقدام خاصی نمی توان انجام داد.

  18. سلام از همسرم وخواهرش تضییع به حق و فرار از دین شکایت کردم‌و کل مستتدات و ادلههای صوری را که در شعبه حقوقی حهت ادعای مالکییت ملک همسرم که توفیف کرده بودم ارایه داده بود را با توضیحات و تفکیک شده ارایه دادم و کاملا محرز با توجه به اینکه قاضی مکتوب اشاره به صوری بودن کرده اما متاسفانه منع تعقیب صادرشده و مهلت اعتراضم تمام شده نمیدونم جکار باید بکنم

  19. سلام بله به قرار منع تعقیب تمام شده اما چون همین شکایت را با موصوع جعل و تبانی انجام دادم اما بار دوم تضییع به حق و فراراز دین ودر دادگاه حقوقی ابطال صلحنامه زده بودم قاضی گفت اون شکایت رو کردی دیگه لزومی نداره در حالیکه ابطال صلحنامه هم رد داده شداصلا درخواستهای منو حتی درخواست کارشناسی کردم اصلا اهمیت نداد جناب کل مدارکها حتی صلحنامه جدای صوری بودن اصلا اصل با اون صلحنامه تطابق نداره حالا اجاره نامه ها و قرادادها کاملا محرز مشخصه و از طرفی بار اول مکتوب قاضی نوشته صوری بودن معامله را اما نمیدونم چرا؟و من همینطوری موندم مهریه نفقه و ۸۰۰میلیون سفته که از سال ۹۶ سردر گم هستم و تمام این شکواییه ها به اجرای احکام رسیده و دستور توقیف ملک و ملکش توقیف و بازداشته هم از طرف من وهم از طرف خواهرش که انتقال سند از همسرم کرده مقدوره براتو ن وکالت رو قبول کنید اما هزینه رو کلا اخر برداشت کنیدچون در شرایطی نیستم که ابتدا هزینه پرداخت کنم و درقرارداد۱۰ درصد بیشتر بزنید اگر قبول وکالت کنید واقعا خسته شدم و نمیتونم .سپاسگزارم

  20. سلام.پدرم سال۷۳فوت شده.هفت برادرودوخواهرومادرمان وارث مال هستیم.دو خواهر تقسیم نامه را امضا نمی کنند ادعای بیشتری دارند.وبرادر کوچکمان امضا کرده ولی ادعا میکنه که خرج هزینه عروسی که درتقسیم نامه ذکر شده داده نشده.آیا تقسیم باطل است.

    • سلام
      وقت بخیر
      بهترین راه تقدیم داخواست تقسیم ترکه است. اگر تقسیم توسط دادگاه انجام شود نتیجه بهتری دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اطلاعات تماس

  • آدرس دفتر اراک: بلوار شهید جهان پناه، ساختمان آسا، طبقه ۱۱
  • تلفن: ۰۹۳۰۵۵۱۳۱۴۷
  • پست الکترونیک: ahmadbanijamali.lawyer@gmail.com

مکان نما

رفتن به نوار ابزار